11 March, 2014

Kisah aku dgn Profile Pic Blog

Ini kisahku sebentar tadi yg telah membuatkan aku tak boleh nk berhenti dari terus tersenyum.

Membuat deliver COD kepada customer JTX5000 di Cheras. boleh bila jumpa dia cakap : kenapa kat blog gambar muka berisi knp jumpa real life kurus...? aduii sempat lagi ke cik abg ni buat perbandingan.. tajam juga matanya...  aku ckp la profile pic kat blog tu dah lama, bertahun dah kut, sy memang turun berat badan pun lately... ni pun kawan-kawan dah bising suruh sy naik kan balik sikit berat badan ni... en. abg ni blh cakap org yg suruh awak naik berat badan tu org tu sebenarnya jeles dgn awak sebab x blh kurus mcm awak... awak maintain je... hahaha... secara jujurnya ni 1st time org bg statement kt aku mcm tu... kalau bkn pikir dia customer memang mau melompat aku kat situ... hehe.. terima kasih la ya saudara atas pujian tu..

ok dgr tu tak? pada mereka yg suruh aku tembam balik tu, x jadi la ya... i nak maintain je... hehehe.. jgn mareee yee... ;-)


lama juga rasanya x letak pic selfie dlm ni.. hehe.. baru sembuh so baru blh upload pic baru... latest of me..

nota kaki : tiba masanya tuk tukar header blog ni dgn latest pic la...hurmmmm...

No comments: