27 November, 2012

Anniversary ke20 Hai-O Marketing

Salam Sejahtera semua.. Assalammualaikum semuaa... rasa mcm2 nak tulis..mcm2 nak luahka kat sini.. but i think this is not a right and place to tell or share... i will keep it in heart 1st ok...

Tapi apa2 entry kali nie nk share gambar2 sewaktu Majlis Ulang Tahun ke-20 tahun Hai-O Marketing Sdn Bhd yg bertempat di Stadium Melawati Shah Alam pada Sabtu lepas...bertemakan merah hitam.. mcm2 fesyen dapat kita tgk ptg tu... 1st time aku dapat hadir event Hai-O sejak buat biz part time ni.. its a good experience...satu pengalaman yg menarik utk di lihat dan di  hayati dan dipelajari... best2..nak-nak kakak sepupu kak long Yati nk join sekali..lagi la best aku ada kawan... rasanya kalau pg ramai2 next year mesti lagi best...jeles tgk orang dapat bwk geng ramai, leh posing mcm2..tak pe tahun depan aku datang bwk ramai2 geng, leh posing cam diorang kan..hehehe.. so enjoy la gambar yg tidak seberapa nie...dari kamera seorang amatur yg bergambar mcm kayu keras nie (Ayuni ckp aku mcm kayu..huhuhu..sedihnyaa..) tp dah tahu lama dah aku memang x pandai ambik gambar..hehehe...  

 pose yg keras ok...hehehe..

 suasana luar stadium seblum majlis


 Sebahgian 35 CDM yg diraikan pada ptg itu... menyanyikan lagu syarikat Hai-O Marketing..

 Performance by Shila Amzah..bad angle nak ambik gambar dia..tp puas hati dgn persembahan... sound system bagus..lighting best..vokal penyanyi yg mantap... layannnnnnn........

 Dayang Nurfaizah pun perform..4 lagu..best suara dia, mcm biasa la vokal dia mantap.. pandai ambik hati penonton..kelakar...
 pose kat luar..ambik angin sat... ;p
aku, Ayuni, Izan & kak long Yati



comel pulak mak buyung yg depan sekali nie..hehehe. muka ceria jee... peace Ayuni...


kereta yg jadi perhatian gila-gila ptg tu..baru keluar x sampai sebulan, Audi Spot..Kereta CDM pujaan ramai, CDM kak Ana & CDM Abg Lan.


Target utk diri sendiri...next year... (berangan x ingatt ;p)

Sessi bergambar di akhir majlis.. byk actually gambar dari kamera lain2 juga... tp malas nak masukkan semua.. ;)

- TAMAT-


BERMINAT NAK BUAT SIDE INCOME DGN HAI-O MCM SAYA
NOR 012-6043104.

No comments: