04 June, 2012

Bio-Ever Nano Cream

Salah satu lagi produk Hai O Marketing yang menjadi kegemaran Rakyat Malaysia (tgh gila-gila sales nie) ialah Bio Ever Cetella Asiatica Extract Nano Cream.

Bio~Ever menggunakan system bio teknologi untuk menghantar kebaikan rumusan aktif besaiz nano seperti Pegaga (Centella Asiatica), Wild Yam (Dioscorea Villosa) dan Kacang Soya (Glycine Soja) secara terus ke dalam darah melalui penggunaan luaran pada kulit. Saiz liposom yang kecil boleh menghantar dan membebaskan rumusan aktif yang di perlukan dengan tepat ke dalam badan. Pegaga mengalakkan penyembuhan luka dan merangsang sintesis kolegen. Wild Yam dan Kacang Soya pula Mengandungi rumusan yang boleh mengaktifkan hormone tumbuh-tumbuhan yang mirip dengan aktiviti hormon.

Fungsi kandungan utama :
  • Kaya dengan antioksidaan dan anti penuaan.
  • Kaya dengan Diosgenin yang boleh mengaktifkan hormone, membantu menggalakkan kadar metabolisme dan menyelaraskan kadar metabolisme dan menyelaraskan system saraf.
  • Memelihara kelenjar tiroid, kelenjar adrenal, ovary dan testis serta kelenjar-kelenjar endokrin yang lain
  • Meningkatkan daya stamina dan tenaga.
Cara penggunaan : Sapu dan urut pada bahagian-bahagian yang tertentu sehingga diserap sepenuhnya.

**Nota tambahan : Baik juga bagi menghilangkan kesan-kesan hitam di bahagian-bahagian pelipat di seluruh badan sebagai contoh di bahagian pelipat bawah lengan, siku, lutut, dan peha. Menjadikan kulit anda bertambah anjal, dan sekata.

Harga Pasaran RM220 sebotol 50Gram.

Berminat hubungi Nor 012-6043104.

No comments: