31 May, 2012

Cara pakai korset PREMIUM BEAUTIFUL

Hari nie hari ke-4 dah aku pakai PB (Premium Beautiful) nie... dah mula rasa sedap.. badan dah rasa fit, tegang sana sini... Semalam pulak aku sempat pergi PB kelas for the 1st time... Ramai yg dah berjaya dgn business nie.. antaranya my Mentor Naa Kamaruddin. Dia yg aku mula-mula jumpa face tu face yg kenalkan aku dgn product dari Hai-O Marketing nie, padahal asalnya aku di sapa oleh Yana Rosli offer kat aku buat side Income, tapi pasal dia jauh, dia kenal kan aku dgn Naa.. Sgt friendly orangnya..sgt kagum dgn mereka berdua ini..muda dari aku tapi dah berjaya mencapai income ribu riban... motivate pada aku utk teruskan usaha ku yg baru ingin bermula nie...

So topic hari nie, cara nak pakai korset/corset PREMIUN BEATIFUL ini dgn betul..orang melayu cakap, cara nak pakai Bengkung la..hehehe.. Senang je..masa mula-mula pakai may be ambik masa lebih 5 minit nak prepare..tp bila dah lama2 boleh pakai dalam masa 2 minit je...

Cara Pemakaian Premium Beautiful dgn Betul

Premium Beautiful ni ada 3 bahagian,
1. Long Girdle
2.Long Bra
3. Waist Nipper

Mule-mule kita kenakan LONG GIRDLE

1. Lipat dihujung seluar dan yang berender dan pinggang seluar dalam 2 lipatan.
2. Sarungkan dengan perlahan.
3. Bukakan kembali lipatan dan ambil lemak2 dibahagian peha masukkan ke dalam cup pinggul.
4. Kemaskan bahagian atas dan pastikan Diamond berada ditengah2


Next is LONG BRA
 
1. Sarungkan bra seperti biasa dari depan
2. Pinkan di bahagian belakang dengan larasan yang selesa.
3. Tundukkan sedikit badan dan tarik lemak2 yang berada di bawah ketiak masuk ke dalam cup.
4. Laraskan tali bra.
5. Tarik dibahagian bawah supaya lebih selesa.

**kalau tangan x sampai ke belakang,and xde sapa nak tlg cangkuk kan..u olls boleh pakai kain batik or ape2 kain dulu (selalu aku pakai tuala la cz de orang nak tolong pakaikan)... so berkemban  dulu ye...then cangkuk kat depan dulu baru turn ke belakang (mcm cara biasa pakai bra)...sbb kalau tanpa kain alas, PB tak boleh nak pusing dah sbb dah lekat kat badan**


Last is WAIST NIPPER!!



1. Ambil waist nipper anda dan pinkan dari bawah ke atas
2. Betolkan kedudukan dan pastikan Diamond berada ditengah dan selari dengan Diamond di bra
3. Tarikkan tali dibelakang untuk merampingkan lagi pinggang anda.
5. Tali itu boleh diikatkan dan sangkut pada penyangkot yg disediakan di hujung tali berlawanan.
ok..boleh paham kan?..

Tapi kalau u ada sebarang pertanyaan/kemuskilan boleh hubungi Nor utk penerangan percuma..nak join business Hai-O Marketing nie sekali pun boleh hubungi saya... Nor 012-6043104

2 comments:

Pieh Rizfie said...

hai..kite pun baru pakai pb tau..dh ade org ajak wat side income..tp kite tkot la nk wat pinjaman

Cempaka... said...

Ok tak pakai PB ne??.. Kita ok, nak2 musim raya nie, x makanan sedap2 x risau pun sebab pakai PB nie.. side income nie boleh masuk basic je dgn pendaftaran rm50 je.. lepas tu kalau ada permintaan baru kita jual, kira x simpan stock..kita pun x buat stock pieh, cz x berani simpan byk, disamping x de modal nak keluarkan..so buat dari bawah je.. sampingan.