09 December, 2011

AVEM Team Building @ Pangkor - Day 3

Day 3 - 28hb Dec 2011



Kejap je dah masuk hari ke-3 di Pangkor Island... yeahh time to back to KL... check out pukul 11 lebih... pagi ni aku dah x larat main air dah, cz 1st day & 2nd day dah main air kolam dgn laut sekali so aku x join kak zie, kak roziah & yati yg pagi2 dari intercom kat bilik ajak mandi laut ;).... errmmmm lagi sekali selama 3 hari 2 malam kat sini aku lupa snap gambar masa breakfast, lunch & dinner kat hotel nie...boleh ?? adeii.. tp so far makanan2 dia ok lah.. ada byk choice makanan kat sini, samaada masakan melayu atau barat...



Gambar nie gambar view malam terakhir di Pangkor..dari balkony bilik je nie.. cantik rasanya..



11am = yeahh dah siap nak check out dahh..posing dalam bilik dulu sblm keluar..hehehe..



Signboard kat zeti nie...sementara tunggu ferri... Bye2 Pangkor Island.. ;p


11.30 am = Sempat lagi kitorang panjat Menara kat tepi Jeti tu... ;)




Ni pulak dah sampai kat Jeti Lumut... Shopping time.. byk jual makanan2 kering kat sini, ikan kering, sotong kering..mcm2 la tp pasal aku memang x de budget utk shopping, aku tgk je lah...hehehe...



12.30 tghhari = Dah penat bershopping sakan kakak2ku ni, bos belanja airkrim coklet... terima kasih bosss...


1pm= Ni pic last utk entry Pangkor k... gambar sementara tunggu bas kitorang sampai.. gambar2 selepas2 nie dah x sesuai utk tontonan umum dah..hahaha..cz semua muka dah penat sampai KL.... Kitorang sampai KL dlm kul 8.30 mlm sebab highway jem giller...


1st time pg trip buat coretan blog carca merba x de susunan..story board dgn gambar je tu pun x complete kan??...boleh la dari x de langsung.... apa2 pun utk aku yg 1st time jejakkan kaki kat Pangkor ni, satu pengalaman yg agak menyeronokkan bersama kawan2 pejabat...best..ada rezeki aku bwk HB lak datang sini.... ok lah aku stop sini dulu, kita sambung next entry k... bye semua.........salam hujung minggu... ;P


No comments: