05 October, 2011

TQ En.Nuffnang

Selama aku memblog utk tempoh dlm 2-3 tahun nie, jarang2 aku nak check 'pendapatan' melalui nuffnang iklan nie... cz masa mula2 memblog adala dalam 15 sen selama setahun sampai la aku give up nak check... lama x check..sekali aku check jumlah pendapatan iklan dlm blog aku kelua begini.....


TOTAL : RM 3.89 TAPI
46.11 lagi sebelum anda dibayar!

wiiwweeiewwiii... kalau nak naik sampai 3 hinggit pun aku perlukan 3 tahun alamatnya nak cukup jumlah minimum utk di bayar berapa tahun lagi agak2nya baru aku leh dpt??... hehehe.. sekadar coretan je nie, aku malas nak kerja, mood swing masih melanda diri ini...tu yg merapu dlm ni.....cewahhh....


sblm end entry hari nie, nak ucapkan TAHNIAH kepada 2 adik2 angkat ku kerana bakal menerima orang baru tahun hadapan...2-2 orang nie tgh stage mabuk-mabuk... akak tumpang happy to both of u emy cz bakal dapat baby ke-2...besnya luqman dapat adik....http://emieys.blogspot.com/ & and utk zeti http://thehopelesshomemaker.blogspot.com/ cz bakal melahirkan baby sulung nanti.. InsyaAllah...x caya zeti da preegyyy...hehehe....


No comments: