10 February, 2011

Tamparan lagi..

Ptg selasa lepas pergi hantar husband pg treatment and check-up mata lagi kat Hospital Selayang... Alhamdulillah doctor said his getting better dari sebelmnya... aku sendiri tgk hasil scanner nya...memang anak mata kanan tu nampak lebih bersih, tiada lagi tompok2 hitam di dalamnya... Alhamdulillah sekali lagi... so next treatment lagi bulan Mac nanti....

Tapi bukan itu yg nak ku cerita kan pagi ni... hati x sedap cz sekali lagi kena 'tamparan dari in law' yg x paham2, x pernah nak mengerti situasi kami berdua..... salah kah aku berkira utk hak ku yg sememangnya kepunyaan ku... aku bukan pandai sgt nak berkira...dan dari dulu lagi aku bukan seorang yg nak ambik kira semua benda,jarang2 gila. Tanya la kat sapa2 aku memang x berkira orangnya..... tapi family belah sana yg ajar aku dari mula2 kawin lagi.. every single thing every single sen diorang mengungit berkira dgn ku... so bila aku buat benda yg sama pada diorang, kenapa diorang nak marah nk bising pulak.. bukan ke itu ajaran yg diorang berikan pada ku sejak dari dulu lagi... aku just pratikkan je... so apa masalahnya... salah aku keee???

No comments: