11 January, 2011

Oh Juara Lagu 25....

Oh AJL25.. adeii.. lewat 2 hari entry nie kan?.. beri peluang pada rakan2 lain meluahkan perasaan terlebih dahulu.. (sebenarnya x de mood nak menaip nie)..adeii.. AJL 25 selamat berlangsung pada Ahad yg lepas.. and aku dgn my BFF Yus sempat jugak menyelinap pergi ke sana dalam2 kesibukan pengantin menguruskan hal2 kenduri kendara nya... perlu ke mention?.. perlu laa cz nyaris2 x pergi cz x de orang nak gantikan dia pergi dgn aku... nasib akhirnya sampai jugak kami ke Bukit Jalil petang tu... Terima kasih ya En Shahreen kerana beri pelepasan pada Puan Yus...hehehe... Alhamdulillah...

AJL.. oh Juara lagu.. hari nie dah masuk hari ke2 selepas AJL.. tapi sana2 sini, paper, Facebook, twitter semua masih memperkatakan topik nie.... ramai sungguh yg tak puas hati dgn keputusan malam tu...nasib baik aku tahun nie x fokus kat mana2 perserta cz aku kali nie hadir dgn mood baik...so semua pun aku layan... tak tersentap sangat la mcm orang lain kut.... apa2 enjoy jugak mlm tu...dapat jerit2 nyanyi sekali.. best gila.. paling byk aku menjerit sewaktu opening dgn penutup..bukan dari peserta nya....boleh???... hahaha... sungguh bias ok.. nak kata aku orang lama tidak laa.. tapi aku suka muzik2 diorang...nak-nak sekali dgn okestra dari Haji Datuk Ramli M.S.. mana tak berhantu satu stadium... gamat gillaaaa masa tu..... (btw, bila masa Ramli M.S dapat Datuk and Haji?.. apa2 pun Tahniah for the title)... aku x komen pasal persembahan2 lain, cz rasanya dah merata-rata orang komen pasal AJL25 ni.. so aku skip la topic 'hot' hiburan negara utk awal tahun nie k.... Cuma nak komen pada staff AJL kali nie, entry kat pintu masuk tahun nie teruk gila, x pernah2 tahun2 seblm nie ada rempuhan selalu smooth je, kali nie dah la pintu bukak lewat lepas tu x bersistem pulak sampaikan orang boleh tolak2, nasib den x penyek tauuu......Apa2 pun.. aku suka set Black utk lagu Sofea Jane.. cantikksss gilossss kalau tgk livee.....

ni pic 2 orang bulat kat luar stadium sblm masuk (angah bulatnya muka kita, adeiii).... gambar kat dalam x clear la so x dapat nak upload.... kita jumpa di lain entry k.. daa....

No comments: