12 November, 2010

Off to Hospital Batu Pahat..

Salam..

Smlm result dari operation hubby dah keluar.. not very good result... aku redha segalanya... yg penting skrg kami dah buat yg terbaik... Hubby mungkin akan di benarkan keluar dari Wad, Hospital Batu Pahat hari Ahad nie.. so i will off to Kluang & Batu Pahat esok.... Bos bg cuti tanpa record... terkejut jugak mana bos tahu, tanya budak2 ofis nie semua x ngaku... tapi apa2 pun Alhamdulillah.. terima kasih bos kerana memahami masalah anak buah mu ini.... So i will on leave selama 9 hari utk jaga hubby. Hubby x bg aku ambik cuti sbnarnya.. tapi aku tetap berkeras nak cuti jaga dia... Lagipun salah satu tugas isteri jugak kan menjaga suami apabila sakit... and jaga emosi dia time2 tgh down mcm nie. Kalau aku kerja pun hati x leh fokus, x de point jugak, better aku dgn dia..... Nama pun dah nak Raya Korban kan, so ni lah pengorbanan yg terpaksa aku hadapi tahun nie, hehehe sempat lagi nak wat lawak time2 mcm nie, adeii........ InsyaAllah kalau tak de berkara berbangkit berkenaan kesihatan hubby i will be back on duty pada 22hb. Doakan kami ya semua... Terima kasih.

by the way SELAMAT HARI RAYA HAJI, AIDILADHA & KORBAN KEPADA SEMUA MUSLIMAT DAN MUSLIMIN SEKALIAN. Berhati2 di jalan raya k.....
sekian,

No comments: