05 October, 2009

Apa kata hati??.....

Hari baru minggu baru..sepatutnya kita mulakan dgn semangat baru.... tapi aku masih blum ada semangat utk mulakan apa2 minggu ni.... masih terasa suram sunyi suasana di sini.... Hati ku masih lagi dlm keadaan terkilan, terasa, sedih... seolah2 tidak di hargai..seolah2 aku di persalahkan dalam segala hal yg berlaku kini.... secara jujurnya aku rasakan sekarang... dlm diam, dalam secara tidak sedar aku sebenarnya di ajar utk memendamkan perasaan, di ajar supaya tidak menjadi diri sendiri...tidak punya hak utk bersuara tidak punya hak utk memberi pendapat.... Tugas kita hanya utk membahagiakan orang lain, menceriakan orang lain tanpa mengira hati sendiri... Itulah yg aku rasakan... Apa2 pun aku kena bertahan.... bertahan selagi terdaya..... sampai bila???.... Aku sendiri belum pasti....

"Jangan sampai saya kata menyesal..............."
terkedu terdiam tanpa kata-kata.....

No comments: