03 March, 2009

Temper personn???

I'm bored todayyyy....huhuhu... so meh kita story morry sikit...


Pagi tadi kerja byk la jugak, tp sekarang dah setle semuanya... pagi2 td masuk je ofis td dah ada yg nk naikkan temperature ku.. nasib baik cepat di kawal...kalau takk..... bercakap pasal temperature... teringat perbualanku dgn hubby last night.... pasal temperature ku... kalau orang2 yg rapat dgn ku, diorang tahu aku agak cepat 'panas' sikit.... member2 ofis pun sedia maklum... tp 'panas' ku agak di luar kawalan sepanjang tahun lepas... sampaikan pernilaian tahunan kerja ku, manager ku siap tulis dlm report tahunan lagi, tahun 2008 mood ku agak 'liar' dari tahun2 sebelumnya.... aku x de lah nak 'menidak' kan reality tu... aku mengaku memang aku baran sikit last year... tahun 2008 tahun yg 'panas' buat ku... Kalau dulu satu ofis tahu, aku seorang yg easy and happy go lucky person.... tp sepanjang tempoh bertunang, tekanan yg aku hadapi bukan sedikit.... memang tidak terkawal emosi ku selalu... Hubby ku pulak sepanjang menjadi tunangan ku dulu, kerap gila kena angin lintang ku, tp alhamdulillah dia memahami situasi yg aku hadapi dulu...., pada kawan2 juga, mana yg terkena amarah ku pada tahun lepas2 tu, ampun maaf di pinta... keadaan agak di luar kawalan dulu.....;). So tahun nie aku ingin kembali ke keadaan mood ku yg dulu... masih mencuba utk mengawal mood ku.... so far alhamdulillah.... nak masuk bulan ke-3 tahun 2009 nie, aku berjaya mengurangkan tekanan suara ku ini, hehe.... Hubbyku pun ada kata perubahan pada ku lepas kawin... may be serba sedikit tekanan dah ku lepaskan sedikit demi sedikit.... tak terasa berat sgt mcm dulu.... So this time aku harap aku akan dapat terus mempertahankan dan mengawal mood ku ini sampai bila2..... peace everyone... ;p

**gambar di atas tidak ada mengena dgn enty ini, sekadar hiasan semata2... ;)

No comments: