Showing posts with label LCT. Show all posts
Showing posts with label LCT. Show all posts

25 July, 2013

Iftar at Double Tree By Hilton KL

Assalammualaikum.. entry terlewat lagi ni... hahaha.. sibuk, rushing tah apa-apa bulan puasa nie sampai lama dah x hapdet barang story mory kat dalam nie...

16 hari dah kita menjalani ibadah puasa so mcmana semua??.. ok?.. Sihat ke kalian?.. Hopely semua nya dlm keadaan sihat sejahtera hendaknya...

Entry ni sekadar nak tempek gambar-gambar sewaktu makan berbuka bersama-sama dgn kawan ofis di Double Tree (Makan Kitchen) by Hilton Hotel, KL pada Isnin lepas... 1st time sampai sini... Awal ceritanya, aku di tugaskan cari tempat berbuka tuk semua staff, bos ckp under company, tapi akhirnya list yg aku beri semua ditolak, sebab x cukup umpphhh so dia yg suggest kat sini, 5 star hotel ok, aku tanya balik, are u sure bos??... dia ckp yaa, for staff... akhirnya sampai la kami beramai-beramai disini... Buffet set RM138 satu kepala...kalau bayar sendiri x sampai la kut...hehehe.. Alhamdulillah rezeki jgn ditolak kan??.. ;). Lagipun ni mungkin Last event dgn diorang nie semuaa... sob-sob...sedih... opsss keluar topik... titt...


Ifftar at Makan Kitchen, Double Tree by Hilton Hotel
22hb Julai 2013

Dtg sini kena booking ya.. no no walk in...


dapat View swimming pool lagi... hahaha.. nasib baik x terjun... 

noodles... mcm2 jenis.. yg bestnya kita isi sendiri bahan-bahan apa yg nk kita makan dlm mee kita... kuahnya ada kari, tom yam & sup ayam.
Gado-Gado section, atau ada org pakai rojak betis, rojak sayur... kerabu pun ada mcm2 jenis sini.... khas tuk peminat sayur... yg pasti bukan diriku la... ;)
Beraneka lauk dlm belaga.... paling best telur ikan masak lemak cili api... sedapp..
Ada satey jugak, roti john, kambing panggang( x de pic x sempat snap)...
Desert... terbaik... ada cendol, abc, aiskrim..kuih-kuih raya, bubur mcm-mcm...
ada bahagian chinese food (sizzing2, goreng) & Indian food (murtabak, roti bom, roti nan, tandori, mcm-mcm kari) semua nie x sempat nak ambik gambar ya... hehehe.. sorry....

will miss this two bosses nanti.. ;p.
My GM -Mr. Mical & My Manager- Ms Azrina (Kak zie)...




 Tgk la depan meja masing-masing... penuh sampai x de space kosong dah.. makan sampai senak perut... ni sessi sembang-sembang kacau-kacau orang sementara tunggu waktu berbuka puasa...






And again... will be miss suasana ribut-ribut nie nanti... huhuhu... sayang korang semua.. All the best in the future... doakan saya juga ya.... ;p...

aaaa tetiba emo lakk nie... adei... ;p

13 June, 2013

Futsal Turnament under AVEM Group Sdn Bhd

Futsal Turnament under AVEM Group of companies... Alhamdulilah selesai dah semuanya... minggu lepas lagi cerita ni, aku yg lambat review dalam blog nie... hehehe.. Futsal nie berlangsung selama 2 hari... har pertama saringan, hari ke-2 final. And Hari ke-2 Futsal kereta pulak buat hal, terus masuk bengkel... huhuhu... terbang lagi $$$$....

Btw, kita share gambar je sini... ;P

Tempat : Spot Planet Ampang.
Hari pertama : 5hb June 2013

Sebelum bermula...taklimat dulu... ;) muka semangat semuaanya...



Antara aksi-aksi yg sempat di rakam..cewah... Perempuan ada satu court je guna.. lelaki guna 2 court sebab ramai..


Muka lepas main...hehehe.. sengal semuanyaa... ;p

Hari ke-2 : 6hb June 2013

Piala-piala tgh menunggu pemenangnyaa... cewahh.. pasal aku tak main, confirm la bukan aku punya kan...hehehe..

 Antara guys in my office yg dapat masuk Semi final utk hari ke dua nie..

Tgh khusyuk tgk aksi team lain bermain...mcm dah x sabar nak masuk gelangang je kan...hehehe..

 Antara aksi utk hari ke-2.

 kakak2 nie penyokong kuat nie.. penat jerit nie... hehehe..


X sah kalau budak lelaki main x kasar kan?... habis lutut terkoyak terus... ganas sgt mainnyaa... adeii...

 semua tunggu tepi gelanggang...x sabar nak tgk keputusannyaa... ye ke?... ;p

 dah tamat... Tahniah kepada semua pemenang-pemenang... tahun depan leh main lagi k... ohh yg menang nie dapat cash $$ kan??... bila nak open table nie kawan-kawan... hehehe...

muka sengal para penyokong...hehehe..dah-dah game dah habis jom balik.... ;)

28 February, 2013

Lunch Buffet @ Saisaki Japanese Restaurant

Alhamdulillah..burrbbb kenyang.. hehehe.. x sopan k.. tp seriusly memang kenyang... Hari nie kami satu ofis LCT System gi makan Buffet kat Saisaki Japanese Restaurant, Wisma UOA, Jalan Pinang, KL... Sempena hari terakhir 'klik' Nurul Hana dgn kami...kiranya lunch farewell la kata orang... Buffet sini dengan harga RM39.00++ seorang..memang berbaloi-baloi makan kt sini... sedap pun sedap, mcm2 jenis makanan ada, dari yg makanan bermasak, berkuah, bergoreng...sampai la yg tak bermasak (sushi) semua adaa... makan la sampai x larat nak balik dah kitaorang...

Terima kasih Bos sebab belanja kami makan tenggahri..
And utk Nurul Hana, Selamat Maju Jaya di tempat baru, All the best...Good Luck...lastly jgn lupakan kami disini yaa... sob..sob..sob..



Bye...
padahal ni kali ke-3 dah kami makan disini, tp selalu terlupa nak buat entry pasal ni... dah jadi salah satu tempat kesukaan member2 ofis utk buat makan-makan disini... best..

10 September, 2012

Office PotLuck Raya 2012

Hello semuaa..wahh lama rasanya offis x buat pot luck nie.. kalau tahun-tahun sblm ni, setiap berayaan kitaorang buat Pot-Luck dari Raya cina, Krimas + New Year, Hari Raya etc. Tp tahun nie x de buat langsung... ni la 1st Pot Luck utk tahun 2012 nie.. lama x buat, kelam kabut sikit..dah la pagi tu ada Meeting dulu, lepas meeting berterabur semua buat part masing-masing cz nak siapkan sblm lunch hour...hahaha.. nk-nk Bos suruh aku yg lead,adei.. poning jap dgn kerenah member2 ofis yg lain..nak tu la nak ni la.. tp Alhamudilah semuanya selesai dgn baik smlm. Tak de pembaziran melampau sgt mcm tahun2 lepas. x de Fast Food mcm tahun2 lepas, tu yg penting.. semua home made..and semua sedap-sedap belaka. semua balik dgn kekeyangan... suka..suka..dah mcm kenduri doa selamat pun ada gak bila makan ramai2 ni..hahaha.So ni la gambar2 nya..sikit je ye.. ;)


Majlis : Pot-Luck Raya 2012


Lokasi : Lobby Office LCT System Sdn Bhd, Wisma Mahkota


Tarikh : 10hb Sept 2012 (23 Syawal)







Pengerusi majlis tgh nak setting kedudukan makanan nie..dah byk sgt... hehehe.. tp maintain comel ya bila buat kerja..cewah..




ni antara food yg ada, Ada roti jala, ada lemang, nasi impit + kuah kacang, rojak, Butter rice + ayam panggang, laksa, puding caramel, cake - semua pun terbaik laa...





Semalam juga ada Birthday kak Wati..so kita celebrate la sekali.. cake by Secret Recipie ni telah di sponsor oleh our bos..baik tak bos kitaorang..hehehe.. terima kasih boss.... ;p. and HAPPY BIRTHDAY KAK WATI... Muah2 sayang akak....



Kusyuk dgr bos bg speech, padahal semua dah lapar gila time nie... ;)

Our bos Mr. Mical Tan dgn bg ucapan. Bos x de insentive ke?.. sempat lagi ...adei...





Muka happy dapat makan yeekk...hehehe.. Mak Buyong sorang nie dapat lepas geram dgn Laksa Khairil, berbulan dia tunggu...seronok tul si Nicole smlm dapat laksa.... comell la u nie....




ok nie sblm sessi bergambar sblm mengemas smlm... hahaha.. lepas tu semua muka kasi pecah laaa... budak lain semua dah hilang, pandai lepas makan semua x tahu g mana, tinggal la muka2 nie kena mengemasss... penat but enjoy smlm...seronok.. kita jumpa lagi next pot luck k guyss... ;)



Oh lupa lak, 4 orang dari wanita2 di atas nie pengguna Premium Beautiful ya termasuk aku lee ;)...hahaha.. maintain ya badan masing-masing... kak Zie, our sis dah boleh pakai kebaya (in yellow)...yeahhh sukkaaanya tgkk... di ckp bertahun dah x pakai bj tu so dah fit, skrang bila pakai dah nampak cutting.. suka dia, aku pun lagi la sukaaa... ;p