14 November, 2013
PB Klasik VS PB Elegent
19 September, 2012
Tersenyum lagi..
Alhamdulillah sejak pakai PREMIUM BEAUTIFUL 3 bulan lepas nie, byk improvement. Dulu lepas 2 tahun kawin berat badan naik lebih dari 10 kilo.. walaupun blum mengandung or bersalin... ishhhh... habis bungkus semua kebaya lama, kurung moden dalam kotak & baju kerja x muat. Dan Skrg dah dapat balik berat badan ideal, dan yg paling best shape badan lagi better dari zaman-zaman masa aku anak dara dulu. tambah-tambah PB ni dah kurangkan aku punya sakit pinggang dgn sakit belakang...lagi la aku Suka gila..

06 July, 2012
Perlu ke orang kurus pakai Premium Beautiful

04 July, 2012
PREMIUM BEAUTIFUL - PROMO PAKEJ
PAKEJ 1 - PROMO 1
PREMIUM BEAUTIFUL 1 SET + LACTO-LITE + PB WASH = Worth rm200 keyy.. ;)
Introducing Pakej 1 @ Pakej Gorgeous!!This package is suitable for bride to be yang sedang berusaha untuk turunkan berat supaya cantik masa bersanding. Dengan setiap pembelian Pakej ini, anda berpeluang mendapat PB wash secara percuma dan juga diet plan untuk mendapatkan berat badan ideal. (boleh hilangkan berat badan 5-6kg dalam masa sebulan)
PAKEJ 2 - PROMO 2
PREMIUM BEAUTIFUL 1SET + BIO-EVER NANO CREAM = Worth RM200++.. ;p
Pakej 2 @ Pakej Marvelous sesuai untuk semua wanita yang ingin kelihatan cantik luar dan dalam. Premium Beautiful Corset boleh membantu menurunkan berat badan dan mengembalikan bentuk badan yang diingini. Cream Bio Ever membantu menyelesaikan masalah obesiti, masalah parut2 atau tanda-tanda hitam di sekitar badan mahupun di 'pelipat-pelibat' badan...Anda akan kagum dengan penggunaan cream Bio Ever secara berterusan. Dengan setiap pembelian pakej ini, anda akan mendapat PB wash secara percuma. Diet plan (boleh menurunkan 5-6kg sebulan) juga akan diberikan.
NOR @ 012-6043105
13 June, 2012
Premium Beautiful Short Brassiere

(and ada jugak yg sampai beratus ringgit ikut brand..so dah alang-alang nak yg branded kan lebih baik ambik yg dah memang2 ada logo SUPERBRAND dari Hai-O Marketing Product, yg memang sah-sah byk kebaikannya...cantik pun dapat sihat pun dapat...lagi dapat meng'up'kan apa yg perlu di 'up'...;p )
12 June, 2012
Testimoni sendiri Pakai Premium Beautiful
Selepas 2 Minggu hasilnya :
31 May, 2012
Cara pakai korset PREMIUM BEAUTIFUL
Cara Pemakaian Premium Beautiful dgn Betul
**kalau tangan x sampai ke belakang,and xde sapa nak tlg cangkuk kan..u olls boleh pakai kain batik or ape2 kain dulu (selalu aku pakai tuala la cz de orang nak tolong pakaikan)... so berkemban dulu ye...then cangkuk kat depan dulu baru turn ke belakang (mcm cara biasa pakai bra)...sbb kalau tanpa kain alas, PB tak boleh nak pusing dah sbb dah lekat kat badan**
Last is WAIST NIPPER!!



